rebeccaaosterberg.blogg.se

Äventyr

Publicerad 2015-12-16 21:09:12 i Allmänt,

Ja för er som följer min blogg läste säkert igår att jag skulle ut på äventyr idag, mamma och Emelie hade hittat på nå smygis. Jag fick order att fixa barnvakt. 
Vi åkte klockan 10 imorse och efter att vi åkt bil i drygt 1 timme hamnade vi i Degerfors, när vi svängde in på parkeringen vid Coop i Degerfors förstod jag! Jag skulle få prova bröllopsklänningar:)
Vi går ner i källaren där bröllopspalatset ligger och det första jag ser är en så fin klänning, helt i min smak och det bästa av allt så var den i de temat vi ska ha på bröllopet. 
Hur som helst så plockade vi ihop ett 20 tal klänning bland annat den jag såg direkt jag kom in. Efter att ha provat säkert hälften provar jag Den klänningen, fastnar för den. Jag tycker själv att jag blev så jävla snygg i den, jag kände mig bekväm och klänningen framhävde min kvinnliga kropp på ett fantastiskt sätt. 
Jag provade resten av klänningarna vi plockat fram men ingen kändes som den, jag kände mig inte alls så snygg i dom andra klänningarna som jag gjorde i den. Tillsist provar jag den igen och får precis samma känsla som när jag provade första gången. Är de ens någonting idé att prova annat? Är det ens någon idé med att vänta med att köpa? Nepp jsg slog till jag köpte den,  den första klänningen jag såg när jag klev in i butiken och den enda klänningen som fått mig att känna mig så vacker.. 
Klänningen passade nästan helt perfekt i storleken förutom längden så vi nålade upp den och jag betalade.  
Sen åkte vi och gjorde lite andra ärenden innan vi tillsist åkte hem. En fantastisk dag helt enkelt.
Jsg behövde det trots att jag har väldigt svårt att slappna utav just nu, min hjärna går på hög varv och jag köper dagligen med att få igenom min dröm. 

Och eftersom att jsg och Rasmus ska ha ett väldigt trAditiobellt bröllop kan jag inte lägga ut bild på klänningen då han inte får se den innan bröllopet och jsg har ingen aning om han smyg läser min blogg   Haha 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela