rebeccaaosterberg.blogg.se

Extra knäcka

Publicerad 2015-12-18 23:04:14 i Allmänt,

Då jag och Rasmus sätts så lite nu ett tag och jag vet att han ogillar fredagar när han har eftermiddag då han jobbar till 12 i ställer för 10, bestämde jag mig idag för att fixa barnvakt till Signe och gå och överraska Rasmus på jobbet. 
Sagt och gjort, jag fixade barnvakt och gick ner till hans jobb. Såklart blev han jätte glad och stolt över att få visa upp sitt jobb.. 
Det var jätte spännande att åka med i trucken faktiskt och lite läskigt, stora maskiner och stora träd man har att göra med. 
Jag väl där i någon timme innan jag tröttnade, satt inte speciellt bekvämt och dom där truckarna är verkligen inte gjorda för två personer. 
Jaja jag fick kolla in hans jobb och så fick vi även chans att umgås lite även om han jobbade. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela