rebeccaaosterberg.blogg.se

Funderingar

Publicerad 2015-12-12 18:07:30 i Allmänt,

Sitter här och funderar på vad i sjuttsingen man ska köpa till barnet på hennes 1 årsdag, ska man köpa nödvändiga saker så som kläder och sånt, ska man köpa leksaker eller ska man bara sätta över pengar till hennes konto och sen bara köpa något litet!? 
Ja ni jag vet faktiskt inte, jag har inte en aning. Hon blir bara 1 år vilket innebär att hon inte har några krav alls, hon är jätte nöjd med leksakerna hon har och än så länge så finns det inget i leksaksväg hon begär. 
Men tanken är att jag ska bygga ett leksaks kök utav gamla sängbord. Får man ihop det så kanske köksredskap och sånna grejer vore något att satsa på!?
Jaja jag har ju fortfarande lite tid kvar att fundera även om det börjar dra ihop sig. 
En sak vet jag och det är att denna underbara juvel förtjänar ett hej dundras kalas 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela