rebeccaaosterberg.blogg.se

Lucia

Publicerad 2015-12-13 13:57:18 i Allmänt,

Idag är de lucia så imorse bestämde vi oss för att Luca runt lite, först var tanken att Signe skulle vara tomtenissa men äsch vafan vi kan väl också bjuds till lite. Så de slutade med att Rasmus drog på sig sin kaftan och en dumstrut och jag satte på mig en vit långklänning och lite glitter ihåret. Det blev ett helt luciatåg. Jag älskar att både jag och Rasmus är personer som faktiskt bjuder till, och gör saker framförallt för barnens skull. Visst Signe är liten än sålänge förstår hon väl inte men i framtiden så vet jag att hon kommer uppskatta att vi har barnasinnet kvar, och jag vet också att hon i framtiden kommer ouppskatta våra barnasinnen. 


Familjen lucia ❤️


Finaste tomtenissan i världen❤️ 


En bild från gårdagen så vi åt pannkakor till kvällis och Signe fick fri tillgång till grädden. En glad unge! ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela