rebeccaaosterberg.blogg.se

Kreativa sida

Publicerad 2016-02-18 08:50:26 i Allmänt,

Svårt att sova? Ja de kan man väl säga, min tankeverkstad har helt och håller tagit över. Sen vi flyttade till huset har vi provat fan alla lösningar i världen för att få till de med förvaring. Våran hall är konstig två ingångar, vid den ena är trappen till övervåningen och vid den andra är det en toalett, den är smal, trång och liksom en vinkel! 
Men nu jävlar har jag tröttnat så under mina sömnlösa nätter har jag tänkt och tänkt och tänkt och kommit på en lösning tror jag? 
Gjorde en ritning i morse ( som såg bra ut för att vara jag, som inte ens kan måla en streckgubbe). Och som alla säkert redan vet, när jag får för mig något så ska de hända på direkten. Min adhd gillar inte att vänta på saker. Rasmus sover och jag har ingen aning om hur man 1. Bygger skiten 2. Vart vi har grejer( om vi ens har material) 3. Om Rasmus ens kommer gilla min super braiga idé. 
Så jag får snällt vänta på att pappis vaknar från sin skönhetssömn. 
Förhoppningsvis gillar Rasmus min idé och vi har material så det bara är att bygga, vilket betyder att den kommer stå där i kväll. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela