rebeccaaosterberg.blogg.se

Länge sen

Publicerad 2016-02-15 09:41:57 i Allmänt,

Tiden finns inte riktigt för att blogga även om jag gärna vill berätta om min vardag. 
Tror jag nämnde i något tidigare inlägg att jag hade nyheter på g. Tanken var att vi skulle vänta med att berätta lite längre fram men då jag mått dåligt och sånt så bestämde vi oss för att ändå gå ut med det. Vi väntar ett barn till som är beräknat i september så de är fortfarande tidigt. Känner lite så att jag mår bättre av att berätta, slippa dölja att man mår dåligt, dessutom tycker inte jag det är så farligt skulle de skita sig så har man folk som stöttar en. Slippa hålla de sig för sig själv. 
Iallafall så börjar jag må bättre ifrån illamåendet och kräkningar, dock är jag väldigt väldigt trött vilket gör de kämpigt med Signe. Att inte riktigt ha energin till att stimulera och leka med sitt barn är hemskt, man känner sig som allt annat än en bra mamma. Men jag försöker verkligen så gott jag kan. 
Var iallafall tvungen att ta kort på test Stickan som förövrigt testades positivt på signes födelsedag. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela