rebeccaaosterberg.blogg.se

Inskolning

Publicerad 2016-01-12 20:40:49 i Allmänt,

Idag var första dagen på inskolningen för Signe, de gick bra ungefär som förväntat. Det är en tuff liten dam som gärna tar för sig bland andra barn. Jag har så fruktansvärt ont i ryggen så allting är jobbigt just nu! Och att sitta på golvet i en hel timme nästintill stilla var en riktig pers, det gick dom kanske bra något jag får äta upp nu. Ligger i sånna smärtor så jag nästan tror ryggfan ska delas i bitar. 
Efter inskolningen åkte jag, syrran och mamma till Karlskoga för lite shopping och andra ärenden. 


Här var barnet 1 dag gammal, jag låg och fick påfyllning av blod och dessutom hade jag kisslang. Inte så roligt tänker ni? Nej men detta vad enda bland dom lyckligaste stunderna i mitt liv hittills. Hur som... 1 år har gått och liten har blivit stor 

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2016-01-15 16:04:29

Vilken mysig bild på er❤ ja den lyckligaste stunden i livet är när ens lilla bebis kommer 😇

Svar: Tack❤️ du har så rätt, 😘
rebeccaaosterberg.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela