rebeccaaosterberg.blogg.se

Signe 1 år

Publicerad 2016-01-07 10:41:52 i Allmänt,

Idag är det 1 år sen Signe kom till världen. Det känns som att de var igår och jag kommer ihåg allt så tydligt. 
Skulle kunna beskriva förlossningen i detalj här och nu men det skippar jag, annars blir de ett lååååångt inlägg. 
Hur som helst ska vi ha kalas på lördag och sitter och funderar på fika. 
En tårta ska jag göra, tänkte faktiskt ge mig på en dubbel tårta 

Sen tänkte jag Budapestrulle det är enkelt att göra och jag tror att dom flesta gillar det. 
SEB googlade jsg runt lite på macarons utan mandel då jag tycker de är grymt svårt att få mandeln finmald. Hittade ett recept som är baserat på pumpakärnor som jag tänkte ge mig på. 
Antagligen kommer jag få samma Psykbryt som jag alltid får när jag ska göra macarons, har testat x antal gånger och varje gång är det sammasak. Men nu ska jag prova detta, ska ge mig fan på att lära mig göra dessa jävla macarons. Dom är gudomligt goda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela